21.43

Jag är ledsen att jag lyst med  min frånvaro, men till mitt försvar har jag inte varit närvarande vid datorn. Jag har nämligen sovit istället. Kom hem tjugo i sex i morse och sov sen till tjugo i åtta på kvällen. Trött någon?
Men ja.
Jag var tvungen att skynda mig i fredags, för först hälsade jag på Louise med choklad och Chic, sen blev jag tvungen att skynda mig att göra mig i ordning för jag skulle på fest hos Frida!
Väl framme blev jag bjuden på middag, och sen sattes Spotify på och det blev en hel del dans! Dessutom spelade vi ett kortspel där man fick olika uppdrag man skulle göra under kvällen. Jag fick att jag skulle stirra ut en person med vidöppna ögon, men aldrig möta dess blick. En utmaning, men jag lyckades och det ledde till en hel del frågor haha!
Sen stack vi ut till Buls och Tivoli, där vi träffade en hel mängd trevliga människor! Det blev en hel del dans, skratt och alkohol, alltså en jävligt rolig kväll!
Tog några bilder från Fridas fest som jag ska visa senare ikväll!

Kommentarer
Postat av: sophie

jag tror du fick den första dansen :D iallafall hemma hos frida! ehehehe

2010-09-12 @ 22:19:31
URL: http://toughroadtokill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0