18.29

Dålig uppdatering igen, I know! Men jag har inte haft tid!
Fredag
Skola då såklart, efter den gick jag till ortopeden. Gick sedan tillbaka till stan för att köpa en chokladask till Cecilia, träffade då Valle. Vi tog en spontanfika på Espresso House med varsin mudcake, mums! Sedan gick vi till knutan, men så drar hon och mitt tåg gick inte förrän om tjugo minuter. Så jag fick sällskap av Philip, och vi satt och chillade ett tag.
Sedan stannade tåget i 20 min mellan hbg och Ramlösa, så när jag väl kom hem fick jag skynda mig att göra mig i ordning! Jag och mamma körde i rivstart till hbg, men i Rydebäck inser vi att vi glömt en del som jag skulle ha med mig till Cecilia, så vi fick köra tillbaka hem igen.
Sedan var jag hos Cecilia, vi och tjejerna hade Kinakväll! Vi lagade mat; kyckling med ris och wookade grönsaker och chilisås, mums! Sedan kladdkaka, snack, dans och skratt! =) Efter det stack vi till Tivoli, sedan Steakhouse och sedan Tivoli igen! Vi träffade på massor med roligt folk, men Tivoli var sådär, inte lika mycket folk som vanligt och lite halvkass musik. Men vi tjejer lyckades ha trevligt ändå! ;)
Tack tjejer för en härlig kväll!
Lördag

Jobbade från 12.00 - 15.30 sen dött lite hemma. Snart kommer jag ladda upp bilder ifrån gårkvällen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0