12.22

Jag har varit otrolig dålig på att uppdatera i helgen, och jag är den förste som erkänner det. I alla fall, detta är vad jag sysslar med just nu:
Håller på att samla ihop fakta etc. inför vår redovisning på torsdag. Superkul, har blivit snead ett antal gånger haha. Men har man håla så får man utnyttja den på bästa sätt. Dvs. säga hejdå till kompisarna för att kunna plugga ostört. Men det går inte riktigt bra, jag är ändå inne på Facebook och pratar med alla som går förbi typ. Men förgäves, alla andra har lektion. Jag önskar att jag också hade lektion haha!! Men men, imorgon blir det Tivoli i Köpenhamn med en del från klassen, ska bli ganska skoj tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0