12.07

Nu kan väl ingen tvivla på att jag är hängiven skolan. Jag är ledig idag, men jag har varit i skolan sen halv elva. Första punkten: engelskalektion med SP3B. Jag jobbar nämligen med en artikel till skoltidningen, att följa med en lärare under dagen. Det föll på Eric Giblin, vår engelskalärare. Så jag var med under lektionen, intervjuade eleverna och Giblin, tog bilder etc. Jag tänker inte avslöja vilka frågor jag ställde (ni som går på ProCivitas får se det i tryck senare hehe), men det blev en del skratt!
Nu sitter jag och jobbar med artikeln om Emax istället, kan inte sammanställa artikeln om Eric förrän jag gått på nvettornas engelskalektion senare idag. Men lite sorgligt att skriva om Emax, saknar det riktigt mycket!
Vi hörs senare!
Vi som var med på Emax (även en kille som inte är med på bilden, men som vann allt och nu är i Jordanien vilket var deras vinst). Way to go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0