09.52

Jag hatar, HATAR, HATAR Skånetrafiken! GAAAH. Blir så jäkla sur på den! Förra fredagen orsakade den att jag blev en kvart försenad till historian, igår kom jag tjugo minuter försenat till Samhällskunskapen och idag tog nog priset. Jag kommer i god tid till stationen, och ser att de inte har anmält någon försening på mitt tåg. Jippie tänker jag! .... Också går tiden, och tåget är nu fem minuter försenat. Men det står fortfarande inte något om någon försening. Till slut tog de helt enkelt bort tåget från tavlan, varför skulle vi slösa tid på att ha det där om det ändå inte kom...? Så tänkte jag, jamen kvart i tåget finns ju fortfarande!
Nä. Det tog de också bort. Jag insåg att jag skulle missa lektionen om jag inte gjorde något drastiskt, så jag ringde min pappa och spelade på min "jag är så oskuldsfull och du älskar din dotter" så han gick med på att åka och hämta mig.
Fem minuter senare kommer mitt tåg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0