09.46

Yes jag uppdaterade inte igår, men har en väldigt bra anledning! Jag BLEV SJUK! Emma hade blivit förkyld i Polen och hon sa att alla säkerligen blivit smittade när hon nyste i den trånga skokartongen som var vår kupé på tåget hem. Ja hon hade rätt, jag vaknade upp och var helt genomförkyld! Så jag sjukanmälde mig från skolan och somnade sedan om. Sedan var jag tvungen att dra till hbg i alla fall, för jag skulle till ortopeden. Efter det besöket mötte jag upp Philip och gick och fikade med honom, därefter träffade jag Cecilia och gick på bio och såg "Kärlek, glädje och meningen med livet" (eller nått sånt var den) med Julia Roberts. Den var väldigt fin och man blev riktigt glad efter att man sett den. Sen gick vi till Hampan och tog ett glas rosé medan vi snackade skit.

En väldigt trevlig dag, och idag ska jag jobba, sen Kinakväll hos Linnéa! Senare kanske det blir så att jag drar vidare, men det är inte bestämt än!
Tjilevipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0