09.40

Sov över hos Tina igår! Jag kom hem till henne vid halv nio med ett litet ploppchoklad, men efter ett tag skulle vi köra och lämna pengar till hennes bror. Sen frågar Tina mig om jag vill se var hon jobbar, och självklart sa jag ja. Då sa hon när vi kom till allén vid Vasatorps golfklubb om jag ville hem till Paula. Det ville jag, och vi fick mysa med hennes hästar (13 stycken har hon!) och med hennes hundar. Sen blev vi bjudna på choklad och te =) . Mysvarning på det!

Sedan chillade jag och Tina hos henne innan vi somnade. Fick höra på morgonen att jag tydligen tog upp 120 cm av hennes 160 cm säng när jag sov. Dessutom pratade jag i sömnen. Härligt att sova med mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0