Pigg som en lärka

Hejsan svejsan bloggen, jag har dyngat. Jag har inte sovit på över ett dygn, vilket märktes när jag var i Helsingborg idag. Jag somnade nästan på stående fot. Illa. Så det blev en kaffe och yoghurt för att få upp humöret lite, vilket hjälpte! (Tills jag satte mig på tåget hem, då kände jag hur farligt nära jag var att somna).

Anyway, idag har jag bara målat naglarna hittills typ, jag ska lägga upp en bild på det senare när det torkat ordentligt (och när jag hittar den förbaskade kamerasladden). Senare vet jag inte om jag ska träffa Julia eller inte på festivalen, det regnar ju trots allt ute....

Bjuder på en bild från när jag var på Emax i brist på annat



See ya later alligator


Kommentarer
Postat av: m a t i l d a

sv' ja verkligen, det är välbehövligt :)

2010-07-30 @ 14:10:41
URL: http://sparklegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0