Hälsoutmaning

Handlade lite i stan. Sedan spenderat tiden med lite godis och en bra bok.

Godiset är just en liten rolig sak. Jag har en hälsoutmaning som jag gjort nu i snart två veckor. Träna minst tre gånger i veckan, bara äta onyttigt på lördagarna och då bara lite. Och dricka massa vatten. Får se om det funkar, har faktiskt gått ner 1 kg på mindre än en vecka. Det kanske rullar på, men det viktigaste är att jag gör det för att må bra och bli piggare. Uppdaterar er imorgon hur vikten ser ut efter två veckor hehe.



Balsam för själen hehe



En bra bok, ganska underhållande. Handlar om Gustav och Elin som kommer överens om att chocka omvärlden typ, så får man se hur det går. Avslöjar inte mer ;)

Nu ska jag återvända till jobbet!


Kommentarer
Postat av: Sofia&Isabella

åt också godis från hemmakväll igår! hahah :D

2010-08-01 @ 22:10:43
URL: http://tviillingarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0