After shower

Hej snyggingar, jag har precis duschat nu och verkligen gjort en renskrubbning på mig själv. Tänkte lägga upp två bilder på de produkter jag använder, för de är verkligen jättebra.

Under duschen



Från vänster, bakre raden:

Tvål med doft av citrongräs och olivblad från Barnängen. Finns att köpa i princip vilken affär som helst.

Volymshampo från serien Catwalk. Finns endast hos frisör.

Bodyscrup med jordgubbsdoft från Body Shop.

Ansiktstvål från Clinique. Finns att köpa hos Kicks.

Från vänster, främre raden:

Ansiktsskrubb från Clinique. Finns att köpa hos Kicks.

Hårinpackningfrån B.C. Schwarzkopf. Finns endast hos frisör.

Bodyscrub vantar från Body Shop.

Efter duschen



Från vänster, bakre raden:

Hudlotion från Essex. Finns att köpa på Apoteket.

Ansiktsvatten från Clinique. Finns hos Kicks.

Från vänster, främre raden:

Deoderant från Rexona Girl. Finns att köpa hos Kicks.

Ansiktskräm från Clinique. Finns att köpa hos Kicks.

Hårkräm från Sebastian Potion 9. Finns endast hos frisör.


Dessa produkter är super, särskilt de för håret och ansiktet. Mitt hår kan lätt bli frissigt, men tack vare hårkrämen blir mitt hår mjukt och lent, trots att det är ganska lockigt. Och jag har inga problem med finnar eller plitar, och jag vågar ge lite av äran till de produkter jag använder.

Hoppas ni uppskattade detta! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0