Motion.. igen..

Idag blir det att ta tag i träningen igen! Hade gett mig själv två lata dagar (förutom cyklingen) eftersom jag började känna mig sliten. Jag hade ont i benen och knäna, så det var nog bra med en paus!
Nu ska jag äta frukost så jag inte dör när jag powerwalkar. Jag hade tänkt gå ner till stan, köpa Blondinbellas bok Egoboost och sedan gå hem igen.
Egentligen skulle jag umgås med Emma idag MEN hon måste sova för hon ska jobba nattpass ikväll. Damn you bitch! Haha..
Så vad dagen erbjuder idag är fortfarande oklart men jag skriver såklart om det.
See ya!

Kommentarer
Postat av: emma

Inte mitt fel :(

2010-08-05 @ 03:40:16
URL: http://tricktrucktrain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0