Lunch och frisk luft

Hej! Nu är jag hemkommen igen. Jag var ju då i Helsingborg och åt lunch med Johanna. Vi åt på Grand, och jag åt verkligen en jättegod kycklingsallad! Ifall ni vill kan ni kolla in Johannas hemsida här .
Jag var sedan på Jansonsdata (?) och kollade på Macdatorer. Vet ni, det kommer bli en sådan. Jag har äntligen bestämt mig wiiiee haha ;)

Anyway, sedan åkte jag tillbaka till Landskrona och cyklade i över en timme runt omkring. Det var jätteskönt och vädret är helt enkelt perfekt nu! Älskar när man kan ha jeans och tunn blus utan problem :)

Cyklade förbi en cirkus förresten, tog några bilder!

      

Kommer upp en dagens outfit senare :)

Kommentarer
Postat av: Amanda - Konståkare & Hobbyfotograf

Sv: Jaa!! :D

Du kan läsa om den här: http://beccafitzpatrick.com/ :) fast på nedräknaren står det 247 dagar kvar, men jag läste på en annan boksida att det bara är 77 dagar kvar ^^,

2010-08-03 @ 16:09:12
URL: http://aamandapalmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0