Inspirerad

Nu är jag klar med boken. Den var riktigt bra, och jag fick en sådan känsla när jag läste den: gud vad hon är fantastisk!
Det är sant, jag tycker hon är en fantastisk och fashinerande kvinna. Stora drag av det hon skrev om känner jag själv igen mig i, och jag blir positivt påverkad trots av den egentliga negativa kritiken. Jag fick ett wake up call och jag tänker direkt börja med mitt nya levnadssätt; att alltid tycka att jag är vacker, och acceptera mig som jag är.
Blondinbella - jag älskar din bok!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hm kanske borde köpa den =) Var den dyr? hehe



VIll du ha en ny blogdesign så borde du kika in på min blogg =) SÄljer och tar emot beställningar för endast 100 kr :D

2010-08-04 @ 17:10:15
URL: http://silverninas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0