Handlat lite

Hej! Nu är jag hemma igen! Jag och mamma var först på Onoff, sen Siba och Elgiganten för att kolla efter en dator till mig. Min gamla är lite cp så ska köpa en ny. Vet dock inte om jag ska ha pc eller mac. Några förslag?

Anyway, detta handlade vi till mig:



Boken Fallen ängel som kom ut idag. Den är ungefär som Twilight, fast lite "mörkare" så att säga.

Sen en body scrup från Body Shop efter min gamla är typ slut. Testade en ny doft idag, clementin :) nu ska jag sätta mig med boken!


Kommentarer
Postat av: Amanda - Konståkare & Hobbyfotograf

Jag köpte också den där boken idag! Verkar jättebra ju! :)

Hade ingen aning om att den kom ut idag :)

2010-08-01 @ 22:45:01
URL: http://aamandapalmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0