Ändrade planer

Det blir film hos mig ikväll :) så nu kan jag chilla lite hehe.
Idag har jag jobbat och slösat bort x antal timmar av mitt liv av att titta på vägen och inte göra något. Men det hände faktiskt något roligt idag som först bara var creepy, men som man nu kan skratta åt i efterhand.
Första jobbet vi skulle göra var hos en kund som skulle sitta i ett möte samtidigt som pappa jobbade. Så där var en vaktmästare också som kollade läget medan pappa jobbade. Den här vaktmästaren var skäggig, ring i örat och minst 30 år gammal. Han hade bara pratat kort med mig, men när jag blev ensam i rummet ställde han sig ca fem meter ifrån mig och bara stirrade på mig. Han sa inget, bara stirrare. Jag tittade envist rakt fram, och vägrade titta på honom för jag tyckte han var obehaglig. Så hör jag honom mumla typ "nu ska vi se" och lite annat. Så börjar han spela kärlekslåtar på mobilen haha?! Flera stycken korta urdrag av olika låtar typ oh baby i want you now och please don't be so cold haha!
Så fort pappa kom in igen stack han ut ur rummet fort som satan, vilket jag blev lättad över. Berättade för pappa, och han skrattade och tyckte det var jäkligt dåligt flörtande. Hm, tur att han inte gick steget längre i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0