21.14

Ledsen va! Har haft så mycket att göra att bloggen blivit lidande.. Hur som helst här kommer en kort uppdatering:
Onsdag
Skola fram till två, sen sitta kvar i två timmar med folk för att diskutera våra scheman (vi får själva välja hur många kurser vi vill läsa). Sen hem med Tina, Sara och Linn till Tina för fika och mys. Sedan hem och däcka.
Idag
Skola till fyra, sen stan + fika med Valentina, Hanna och Klara. Efter det träning med Louise. Sen hem och räkna mysig matte D.
Jag tränade spinning medel och jag är helt slut och har nog sträckt nacken haha... Sjukt jobbigt pass! Men glad är jag för då har jag massa energi till att räkna klart min matteläxa! Dock blev jag lite frustrerad eftersom jag inte kunde två uppgifter så då loggade jag in på facebook istället... Not good!
Ska försöka bli bättre med bloggen, I promise!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0