20.55

Ursäkta för dålig uppdatering.
Jag var då i stan med Linn. Först satt vi på gröningen och snackade ett tag, sen bönföll (tvingade) jag henne  att vi skulle äta något. Vi satte oss då på Espresso House och åt varsin macka, vilket satt riktigt fint. Sedan gick vi i stan där Linn köpte nagellack och kajal och jag köpte ett olivlipsyl som tydligen ska vara jättebra. Sen snackade vi på knutan tills min buss kom.
Sen började det SPÖREGNA när jag gick ur bussen så jag var dyngsur när jag väl kom hem. KUL. Sen fick vi göra middag själva och sedan blev jag fast i boken. Men nu ska jag måla någlarna igen och spendera lite kvalitétid med datorn. Vet inte om jag ska ha rosa eller naturliga naglar. Hm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0