18.08

Har ett blå-vit randigt linne från Filippa K och en rosa kofta från Odd Molly. Jag kände för att vara en färgklick idag, och nu har jag på mig fina jeans igen så jag slipper känna mig tjock. Dock har jag ätit choklad hela dagen, Elinor och Celia prackade på mig all choklad haha ;) men det var gott!
Första arbetsdagen då - sex timmar! Det var riktigt bra, jag fick packa choklad in i askar och kassar, och fick göra egna mönster med chokladen =) sen fick jag betjäna kunder också! Gjorde fel ett antal gånger; en gång glömde jag lägga ner det kunden köpt i påsen så jag fick springa efter kunden och bara "HAALLÅÅÅÅÅÅÅÅ" hahaha. Fail på mig.
Men det var härligt, arbetskollegorna var roliga och jag trivdes otroligt bra! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0