18.01

Nu är jag hemma, mätt och belåten! Skoldagen avslutades med tre timmars intensivt matteplugg, det är tufft att räkna matte c och matte d parallellt!
Ikväll ska jag, Tina, Linnéa och Evelina ha en kvällsfika, vilket ska bli jättemysigt. Är så trött så känner det är skönt att mysa och inte festa =)
Imorgon kommer jag jobba för första gången, 10.00 - 14.00 (eller 16.00 beroende på hur mycket folk det är). Ska bli jättekul! =)
Jag, Tina och Louise har också utformat ett träningsschema, vi älskar spinning så har planerat in det nu så det funkar för allas schema =) vi ska försöka få med Elin också, men med tanke på vilken träningsnarkoman hon är blir det nog inga problem ;)
Dessutom har jag anmält mig till skolresan till Krakow med historia b eleverna! Övertalat Alfons, Jesper och Emma att åka med hehe ;)
See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0