16.50

Så, efter en dusch och frukost känner jag mig som ny! Har även städat köket och vardagsrummet så känner mig effektiv :)
Igår var riktigt kul! Vi var då först hemma hos Emma ett tag och förfestade lite, och sen drog vi ut. Vi gick först till Tapaz (billig dricka) och fick det rätta festhumöret. Då blev det dags för The Tivoli - klart det bästa stället i stan att gå ut på!
Vi dansade, chillade och skrattade med olika folk och jag har tyvärr bara "vimlet" bilder, alltså en massa människor som dansar. Tänkte inte på att fota annars haha.
Efter allt blev Emma sjuk, så jag kastade in henne i en buss hem och fann mig själv ensam på knutan i 45 minuter. Så kom där fram två gubbar som började ragga på mig - euw - men tre killar i min ålder kom och jagade bort dem. Sen tyckte de inte att jag skulle sitta själv, så de höll mig sällskap tills min buss kom. Schyssta killar :)
Nu ska jag dansa lite och sen ska jag panta flaskor och köpa godis. Det blir en hemmakväll idag - skönt efter igår! :)
Har ni haft en trevlig fredag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0