16.16

Jag har haft VÄRLDENS BÄSTA DAG! *Ironi* . Jag kan inte sova när månen lyser rakt genom rummet, så jag har knappt sovit något på två nätter. Så alltså försov jag mig vilket innebar att jag inte hann duscha = håret var katastrof. Så var tvungen att sätta upp det och jag har sällan uppsatt hår eftersom jag hatar mitt hårfäste. Ja jag hann dessutom inte sminka mig heller. Och det var något knäppt med mina ögon, de var helt svullna och sved så jag kunde inte ha linser heller. Glasögon eller huvudvärk? Jo smarta Madeleine valde huvudvärk! Så förutom att ögonen sved bultade både dem och huvudet medan jag mådde illa så ont i huvudet jag hade. Dessutom har jag jobbat hela dagen.
Suck. Så nu sitter jag här med glasögon (mamma tvingade på mig dem) och tänker verkligen inte bjuda på en bild på det haha. MEN fått mammas finiga filofax hon köpte när hon skulle börja på universitet! Så den är rätt så gammal och sliten men I LOVE IT! Tycker den är så personlig och fin!
Från Mulberry =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0